Ser du etter konferanselokaler i Oslo utenom det vanlige? Oslo Militære Samfund leier ut møterom og konferansesaler tilpasset dine behov.
Konferanselokaler Oslo
Tidligere var Oslo Militære Samfund en herreklubb der kun medlemmer hadde tilgang. I dag er huset åpent for alle og leies ut til ulike arrangementer, enten hele huset under ett eller som separate rom etter ønske og behov.
Oslo Militære Samfund passer blant annet perfekt som konferanselokaler. Her finner du både små møterom og større konferanselokaler med moderne fasiliteter og en hyggelig atmosfære.
Konferanselokaler i Oslo sentrum
Våre konferanselokaler i Oslo har en rolig men sentral beliggenhet rett ved Akershus Festning i Oslo. Det er enkelt å finne veien til oss enten du går til fots eller tar kollektivtransport. Her kan du lese mer om våre moderne konferanselokaler.
Konferanselokaler Oslo – Våre fasiliteter
Med våre store og flotte lokaler, er Oslo Militære Samfund et godt alternativ når du ser etter konferanselokaler i Oslo. Her finner du alt du trenger av utstyr og kompetanse til kurs og konferanser.
Rigg og teknisk
Vi har rom som egner seg til alt fra mindre møter til større konferanser, og kan tilby teknisk utstyr som prosjektor og lerret, trådløst nettverk, faste og trådløse mikrofoner, flippover, lyd, monitorer og ekstra lys ved behov. Ønsker dere å ta med eget utstyr er vi behjelpelige med logistikk for rigging.
Vårt mål er at din konferanse skal bli best mulig. Derfor stiller vi med alt dere trenger av ekstrautstyr. Hvis det er noe dere trenger som vi ikke har tilgjengelig, kan vi også ordne dette for dere.
Forskjellige sitteløsninger
Våre unike lokaler gir dere en god blanding av lyse og stilfulle møterom. Dere kan velge blant tre romslige saler og seks grupperom.
Vi setter opp salene i tre klassiske formasjoner:
- Klasserom: Stoler med bord foran
- Kinosal: Bare stoler
- Hestesko: U-form/hestesko
Våre konferanselokaler i Oslo har kapasitet til å ta imot ulikt antall deltakere. Store festsal er vår største sal og rommer opptil 160 personer.
De to andre salene, Lille sal i andre etasje og Bernadottesalen, har kapasitet til å ta imot opptil 60 deltakere. Grupperommene er best for små møter på opptil 12 personer.
Behov for flere møterom?
Kapasiteten avhenger av hvordan dere ønsker å sette opp rommene. Om det er behov for flere ulike rom, eksempelvis om to eller flere møter skal foregå parallelt, eller om konferansen skal deles i grupper, er det anledning til å booke flere av lokalene. Kanskje har dere behov for hele huset?
Kontakt oss gjerne dersom du trenger hjelp til utforming lokalet til deres konferanse i Oslo sentrum.
Konferanselokaler Oslo – Våre konferansepakker
Ved leie av våre konferanselokaler i Oslo inkluderes mat og drikke i pakken. Tilfør konferansen dekadent mat fra vårt eminente kjøkken.
Vi tilbyr ulike konferansepakker som passer både korte og lengre konferanser. Alle konferansepakker inkluderer leie av lokale og standard konferanseutstyr. Leie av projektor og PC kommer i tillegg. Velg mellom følgende pakker til din konferanse:
Standard
Vår standardpakke inkluderer kaffe, te og isvann hele dagen. Frukt på dagen, lunsj på formiddagen og kake på ettermiddagen. Pris kr. 650,– per person.
Litt ekstra
Her får deltakerne kaffe, te, vann og mineralvann hele dagen. Frukt på dagen, lunsj på formiddagen og kake på ettermiddagen. Pris kr. 710,– per person.
Mye ekstra
Pakken inkluderer kaffe, te, vann og mineralvann hele dagen. Frukt på dagen, lunsj på formiddagen, og kake og snacks på ettermiddagen. Pris kr. 760,– per person.
Full pakke
Vår største konferansepakke inneholder frokost med yoghurt, frukt og müsli før møtet, samt kaffe, te og mineralvann gjennom hele dagen. Her får deltakerne også frukt på formiddagen, lunsj med dessert, kake på ettermiddagen og en «energy break» i siste pause. Pris kr. 835,– per person.
Konferanselokaler Oslo – Sentral beliggenhet
Når du skal arrangere en konferanse, er det en fordel at lokalet ligger sentralt med kort gangavstand til overnattingsmuligheter, turistattraksjoner og transport. Sånn sett er Oslo en perfekt by for en konferanse. Med plassering midt i Oslo sentrum, er det enkelt å komme seg til og fra lokalene.
Rett ved Karl Johans Gate
Oslo Militære Samfund ligger like ved Karl Johan og Aker Brygge, noe som betyr kort avstand til det meste byen har å by på.
Dermed har deltagerne gode muligheter til å kombinere konferansen med en tur på en av de mange restaurantene i området, eller til og med et Stand-Up show på kvelden. Mulighetene er mange, og å by på en opplevelse for det sosiale påfyllet er vel så viktig som fagpraten.
Reise og adkomst
Vi ligger i gangavstand til kollektivtransport, både i byen og til togstasjonen på Nationaltheatret, samt gode parkeringsmuligheter like i nærheten.
Ønsker du vite mer om våre konferanselokaler i Oslo? Kontakt oss på telefon +47 22 42 12 12 eller e-post annmari@selskaper.no for å sjekke tilgjengelighet eller reservere lokaler.
Konferanselokaler Oslo – Nøkkelen til en vellykket konferanse
Det er mange ting å huske på når man skal arrangere et kurs eller konferanse. Konferansen må selvfølgelig inneholde faglig relevant innhold som inspirerer de ansatte, men det er også viktig å velge riktig konferanselokale.
Alt på ett sted
Aller helst bør lokalet ha en sentral beliggenhet, et stort utvalg av teknisk utstyr, god lunsj og flere forskjellige møterom å velge mellom. Alt dette finner du hos Oslo Militære Samfund. Vi hjelper med alt innen mat, servering og ekstrautstyr slik dere og gjestene kan ha fullt fokus på innholdet i konferansen.
Konferanselokaler Oslo -Inkluder noe ekstra til konferansen
Hos Selskapslokaler Oslo Militære Samfund legger vi gjerne til rette for at dere skal kunne gjøre mer sammen enn bare å snakke fag. Inkluder et av våre spennende tilbud for en utvidet sammenkomst med kollegaene:
Kick off
Et kick off fungerer som en skikkelig pangstart på den nye sesongen for de ansatte. Et slikt arrangement kan gjøre at de ansatte blir bedre kjent og får mer motivasjon på jobb mot den felles visjonen.
Dersom du vil arrangere kick off midt i Oslo sentrum, er Oslo Militære Samfund et ideelt valg. Vi har flere hyggelige lokaler dere kan velge mellom, og kan sette opp en meny med nydelig mat og tilhørende vin etter deres ønsker.
Vinsmaking
Unn deg litt hyggelig hverdagsluksus til en rimelig pris. Dersom du skal holde et arrangement hos oss, tilbyr vi vinsmaking enten før eller etter arrangementet.
Vi kan også arrangere vinsmaking som et eget event med opptil 80 deltakere. Vi tilbyr forskjellige vinpakker, og tilpasser arrangementet etter deres ønsker.
Sommerfest og julebord
Vi har lokaler i forskjellige størrelser som passer både til sommerfest eller julebord med jobben. Våre lokaler har god plass, en koselig atmosfære og alle fasilitetene dere trenger for å holde en vellykket jobbfest.
Andre begivenheter
Våre flotte konferanse- og selskapslokaler passer også perfekt til større feiringer eller merkedager. Se begivenhetene vi stadig arrangerer og holder hos oss :
Bryllup
Med våre selskapslokaler i Oslo sentrum får du alt under ett tak. Her kan du både holde selve vielsen og bryllupsfesten sammen med dine gjester.
Vårt erfarne serviceteam setter sammen en meny etter deres smak, og om ønskelig kan vi ordne en nydelig kake i samarbeid med den anerkjente konditoren Sverre Sætre.
Dere kan velge hvilke lokaler dere ønsker å leie ut i fra hvor mange gjester som kommer, og hvor mye plass dere trenger. Skal dere vies om sommeren, kan dere også ta i bruk vår flotte hage.
Feiring av merkedager
Skal du feire et jubileum, konfirmasjon, dåp eller en annen viktig merkedag? Da passer våre selskapslokaler perfekt. Her får du alt på ett og samme sted: God plass, en fantastisk atmosfære og sentral beliggenhet midt i Oslo sentrum.
Hos oss finner dere garantert et lokale som passer deres arrangement. Vi hjelper dere med alt fra å sette sammen en meny til å pynte lokalet ut ifra deres ønsker.
Våre lokaler ligger i gangavstand til trikk, buss, tog og t-bane – noe som gjør det enkelt for dine gjester å finne veien.
Konferanselokaler i Oslo – Et historisk bygg
Oslo Militære Samfund er et historisk bygg, og har fått navnet sitt etter herreklubben som tidligere huset lokalene. Både klubben og bygget kan dateres så langt tilbake som tidlig 1800-tallet.
Interiøret er, og har bokstavelig talt vært, en konge verdig. Både norske og svenske prinser, helt siden kronprins Gustav, har vært medlemmer av herreklubben, i tillegg til alle norske konger siden Haakon VII.
Under klubbens 100-års jubileum var både Fridtjof Nansen, Haakon VII og Kronprins Olav til stede for å feire den store begivenheten.
Vi hjelper deg med ditt neste arrangement!
I dag leies lokalene ut som konferanse- og selskapslokaler. Gjennom årene har både privatpersoner og bedrifter leid våre lokaler til arrangementer som kurs, kick off, møter, bryllup og større selskaper.
Å arrangere en konferanse eller et selskap kan fort vise seg å ta opp mye tid, men hos oss legger vi til rette for å bistå med alt som er ønskelig. Hold fokus og la oss ta oss av resten. Vi tar oss av mat og drikke, servering og alt man skulle trenge av fasiliteter til arrangementet.
Konferanselokaler Oslo – Kontakt oss i dag
Ser du etter selskapslokaler eller konferanselokaler i Oslo, kontakt oss på telefon + 47 22 42 12 12 eller gjennom lenken nedenfor. Vi holder til i Myntgata 3, rett ved Akershus Festning.
Vi ser frem til å hjelpe deg med å skape et vellykket arrangement