Ser du etter konferanselokaler i Oslo utenom det vanlige? Oslo Militære Samfund leier ut møterom og konferansesaler tilpasset dine behov.
Tidligere huset Militære Samfund en herreklubb der kun medlemmer hadde tilgang. I dag er huset åpent for alle og leies ut til ulike arrangementer, enten hele huset under ett eller som separate rom etter ønske og behov.
Vi har lokaler som passer til blant annet konferanser, kick off, julebord eller sommerfest.
Vi tilpasser lokalene
Med sine store og praktiske lokaler, er Oslo Militære Samfund et godt alternativ når du ser etter konferanselokaler i Oslo. Her finner du alt du trenger av utstyr og kompetanse til kurs og konferanser.
Vi har rom som egner seg til alt fra mindre møter til større konferanser, og kan tilby teknisk utstyr som prosjektor og lerret, trådløst nettverk, faste og trådløse mikrofoner, flippover, lyd, monitorer og ekstra lys ved behov. Vårt mål er at din konferanse skal bli best mulig. Derfor stiller vi med utstyr etter ønske, enten fra eget lager eller utleie ved behov.
Sitteløsninger
Våre unike lokaler gir deg en god blanding av lyse og stilfulle møterom. Du kan velge blant tre romslige saler og seks grupperom.
Vi setter opp salene i tre klassiske sittealternativer:
- Klasserom: stoler med bord foran
- Kinosal: bare stoler
- Hestesko: bord formet som U/hestesko
Våre konferanselokaler i Oslo har kapasitet til å ta imot ulikt antall deltakere. Store festsal er vår største sal og rommer opptil 160 personer. De to andre salene, Lille sal 2 etg. og Bernadottesalen, har kapasitet til å ta imot maksimalt 60 deltakere.
Kapasiteten avhenger av hvordan du ønsker å sette opp rommene.
Grupperommene er best for små møter på opptil 12 personer. Kontakt oss gjerne dersom du trenger hjelp til utforming av din konferanse.
Vi tilbyr også bryllupslokaler og selskapslokaler i Oslo.
Vi sørger for maten
Våre konferanselokaler i Oslo kommer også med mat inkludert i pakken. Hvem har sagt at du ikke kan få litt hverdagsluksus til en hyggelig pris? Vi tilbyr ulike konferansepakker som passer både sultne og ikke fullt så sultne sjeler.
Velg mellom følgende konferansepakker:
- Standard
- Litt ekstra
- Mye ekstra
- Full pakke
Alle konferansepakker inkluderer leie av lokale.
Sentral beliggenhet
Når du skal arrangere en konferanse, er det en fordel at lokalet ligger sentralt med kort gangavstand til overnattingsmuligheter, turistattraksjoner og transport. Sånn sett er Oslo en perfekt konferanseby. Med plassering midt i Oslo sentrum, er det enkelt å komme seg til og fra lokalene.
Oslo Militære Samfund ligger like ved Karl Johan og Aker Brygge, noe som betyr kort avstand til det meste byen har å by på. Dermed har du gode muligheter til å kombinere konferansen med en tur på en av de mange restaurantene i området, eller til og med et Stand-Up show på kvelden. Mulighetene er mange!
Det er også kort gangavstand til kollektivtransport, både i byen og til togstasjonen på Nationaltheatret, samt gode parkeringsmuligheter like i nærheten.
Ønsker du vite mer om våre konferanselokaler i Oslo? Kontakt oss på telefon 22 42 12 12 eller e-post annmari@selskaper.no for å sjekke tilgjengelighet eller reservere lokaler.
Andre tjenester
Våre lokaler kan også brukes til andre anledninger, som:
- Bryllup
- Selskap
- Mottakelse
- Dåp
- Vinsmaking
Våre konferanselokaler i Oslo passer både til store selskaper og mer intime feiringer. Det er bare å kontakte oss og gi en beskrivelse av dine behov – vi tar oss av resten.
Et historisk bygg
Oslo Militære Samfund er et historisk bygg, og har fått navnet sitt etter herreklubben som tidligere huset lokalene. Både klubben og bygget kan dateres så langt tilbake som tidlig 1800-tallet.
Interiøret er av det kongelige slaget, dette grunnet de besøkende. Både norske og svenske prinser, helt siden kronprins Gustav, har vært medlemmer av herreklubben, i tillegg til alle norske konger siden Haakon VII.
Under klubbens 100-års jubileum var både Fridtjof Nansen, Haakon VII og Kronprins Olav til stede for å feire den store begivenheten.
Ser du etter konferanselokaler i Oslo? Kontakt oss i dag – vi ser frem til å arrangere ditt arrangement!
Vi har lokaler for:
- Konferanse
- Bryllup
- Selskap
- Mottakelse
- Dåp/navnedag